Po statutu Ustanove Petra Pavla Glavarja sestavlja upravo pet članov.
Mandatna doba članov uprave je štiri leta. Imenovanje članov se izvede na podlagi predlogov prostovoljcev Ustanove, aktualne in nekdanje štipendiste, njenih ustanoviteljev, članov stalnih organov in javnosti. Upravo lahko imenuje tudi pristojno ministrstvo, kadar tako določa zakon. Podrobneje so imenovanje, naloge in odgovornosti uprave opredeljene v 11-14 členu Statuta.
Uprava Ustanove Petra Pavla Glavarja deluje v petem mandatu, ki se je pričel 3. 7. 2020. Mandat članov traja 4 leta.
Sestava uprave (2020 – 2024) je naslednja:
Anton Jagodic, član | |
Martina Prezelj, članica | |
Helene Drolc, članica | |
Lucija Miklič Cvek, članica | |
Štefan Petkovšek, predsednik |
Uprava je dolžna načrtovati, spremljati in izvajati naloge za delovanje Ustanove. Na koncu mandata uprava sprejme poročilo o delu ustanove, ki je javnega značaja.
Poročila:
- Poročilo o delu Ustanove v prvem mandatu je prejšnja uprava sprejela na svoji 31. seji 19. februarja 2004.
- Poročilo o delu Ustanove v drugem mandatu je Uprava UPPG sprejela na svoji 19. seji (zadnji v drugem mandatu), dne 25. marca 2008.
- Poročilo o delu Ustanove v tretjem mandatu (2008-2012) je bilo obravnavano na 13. redni seji, dne 26. januarja 2012
- Poročilo o delu in finančnem poslovanju UPPG v letu 2013
- Poročilo o delu in finančnem poslovanju UPPG v letu 2014
- Poročilo o delu Ustanove v četrtem mandatu (2012-2016) je bilo obravnavano na 21. redni seji, dne 16. 6. 2016.
- Poročilo o delu in finančnem poslovanju UPPG v letu 2016
- Poročilo o delu UPPG v letu 2017 je bilo obravnavano na 8. redni seji, dne 23. 3. 2018
- Poročilo o delu UPPG v letu 2018 je bilo obravnavano na 10. redni seji, dne 30. 03. 2019
- Poročilo o delu UPPG v letu 2019 je bilo obravnavano na 12. redni seji, dne 30. 03. 2020
- Statistično poročilo mandata 2016-2020
- Poročilo o delu UPPG v letu 2020 je bilo obravnavano na 4. redni seji, dne 13.03. 2021
- Poročilo o delu UPPG v letu 2021 je bilo obravnavano na 13. redni seji, dne 30.03. 2022
- Poročilo o delu UPPG v letu 2022 je bilo obravnavano na 17. redni seji, dne 06. 06. 2023
- Poročilo o delu UPPG v letu 2023 je bilo obravnavano na 22. redni seji, dne 25. 03. 2024